Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Skontaktuj się z nami

Jeżeli coś jest nie tak z produktem, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt. Znając problem, będziemy mogli zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

Jeżeli konieczne będzie dostarczenie reklamacji do nas, postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mystery Box Katarzyna Pinczewska
Bielicka 12/19

85-135 Bydgoszcz

Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami: info@gugubox.pl, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru na towary zakupione przez Internet. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Mystery Box Katarzyna Pinczewska
Bielicka 12/19

85-135 Bydgoszcz

Uwaga! Zgodnie z obowiązującym prawem, produkty muszą być nieużywane, czyste i sprawne. Jeżeli produkt będzie nosił znaczące znamiona użytkowania lub zniszczenia, może to skutkować obniżeniem ceny produktu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl